27 Ocak 2017 Cuma

Nermin'den İnci'ye







Pek Muhterem
İnci hanım


göndermiş olduğunuz değerli mektubunuzu aldım çok memnun oldum bende sizi her ne kadar tanımıyorsamda alakanıza çok teşekkür ederim evet bu hadiseler beni yeteri kadar üzdü isede ablamın  emeğine daha çok üzüldüm. Ne yapalım bizim hanıma çünki rahat battı yanarım ablamın eniştemin ve bir ana olarak benim emeklere kader böyle imiş daima kötüler özlenir allah ölüm kederi vermesin sizlerden ricam ablamı teselli ediverin. Benide burda neriman teselli ediyor eyer hayırlı bir evlatsa zamanla kıymetimizi bilir öyle bir adi insanların içinde yetişen bir çocuktan bundan daha iyisi beklenemez o adilerin allah ayaklarına dolandırsın mektubuma istemiyerek son verir annenize vesise çok selamlarımı sunarım.


Nermin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder