5 Ocak 2017 Perşembe

Sevgi'den Filiz'e











Burhaniye
13.12.963

Canım Kardeşim
                
Sana bu satırları nasıl içim yanarak karalıyorum bilemezsin. Zaten kaç kere kalemi aldım ve tekrar bıraktım. Bilemezdim bu şartlar altında bu biçim yazmayı ama ne yaparsın kader. Onun önüne kimse geçemez.
                
Filizciğim başın sağolsun. Allah başka bir acı göstermesin. Üzüntünün büyüklüğünü biliyor ve sana hak veriyorum. İnan duyduğum zaman her şeye, herkese isyan ede ede ağladım.
               
Dünde bir gün evvel mevlidi olduğunu yine gazetede okudum. Biz ilk defa ya 15 ya 16 Kasım'da Milliyet'te "Kahraman Pilot" başlığı altında okuduk bu elim haberi. Ondan evvel hiç haberimiz yoktu. Olaydan ne kadar zaman geçtiğini de bilmiyorduk. Onun için içimiz acı dolu .....'ya yazıp haber beklemeğe koyulduk. İnanamadığım için sana bir şey yazamıyordum.
                
Evet Filizciğim ilk defa okuduğum zaman ağlıya ağlıya Kemale bu muhakkak isim benzerliğidir bizim Salihimiz olamaz diye bağırıyordum.
               
Ne çare evvelsi günün gazetesi beni de inandırdı.
               
Filiz inan deli gibiyim çaresizim. Şu anda senin yanında olmak en büyük dileğim. Her zaman seninle dertlerimizi paylaştık. Şimdi de öyle olsun istiyorum. Arzu ediyorsan buraya gel Filiz. Sana hemen Kemal enişten hem de ben  bir abla olmak teselli vermek seni avutmak istiyoruz. Direkt olarak otobüse binip bize bir telgraf çekmen yeter. Ne olur tereddüt etme, sana bütün samimiyetimle  rica ediyorum.
               
Filizciğim annene de yazmak isterdim ama satırları göremiyorum. Ona da baş sağlığı diler ellerinden öperim zavallı Necla ablacığım.
                
Temiz kalpli Filizim başka bir şey yazamıyorum.
                
Burada son verir .....zin ve senin hasretle gözlerinizden, dedenin, anneannenin, annenin ve babanın hürmetle ellerinden öperim.
                
Seni hasretle bağrıma basacağım günü bekliyorum




Kardeşin Sevgi 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder