18 Ocak 2017 Çarşamba

Şule'den Teyzesine







18 Temmuz 1980
Sürmene

                Sevgili Teyzeciğim,

Sanırım mektubuma başlarken önce özür dilemem gerekiyor, değil mi? Ancak 5-6 kez mektup yazdığımı, tek başıma postahaneye gidemediğimden mektupları postaya atamadığımı yazsam iyi olur. Ayrıca işler bir taraftan. Onlar da ayrı bir sorun. Ankara'dan teyzemler geldi gittiler, bir-iki hafta sonra düğün için yeniden gelecekler. Sonra akrabamız öldü. Onun cenazesi, okul, kurslar, imtihanlar derken ramazanıda getirdik. Şimdi oruçluyuz. Bizler iyiyiz. Ancak anneannem hasta 2-2,5 aydır bir omuz ağrısı tutturmuş ki geçmek bilmek nedir bilmez türden. Doktor, kocakarı ilaçları falan. Değişen bir şey yok. Elif ise Trabzon'da. Onu da özledik. Gönderdiğin terliklere onun adına teşekkür ederiz. Çok sevindi. Geçen gün Trabzon'a gitmeden Annemin Ankara'dan amcasının kızı gelmişti. Onu size benzetmiş olacak ki, kapıyı açar açmaz, annemin yanına koşup anne hani bana terlik gönderen Aliye teyzem varya o, geldi dedi. Görseniz hiç unutmamış.

Siz nasılsınız? Bu yaz yine geziye çıkmışsınızdır değil mi? Ne mutlu size. Bizim canımız öyle sıkılıyor ki. Az evvel İlhan teyzemler geldiler. Bir onlar var zaten, burada bizi biraz olsun oyalayan.

Teyzeciğim, annem diyor ki, o size pantolon alırken 36-38 beden alır. Ama kot çeker 38-40 alsın. Daha iyi olur. Siz bakın. Belki beden küçük olur. O zaman Şeyda'ya 38, bana 42 beden olur. Elbiselerimizi giyiyoruz. Öyle güzel oldular ki. Tekrar teşekkür ederiz.

Bize sık sık yazsın diyor annem. Ben cevap veremiyorum, senin mektuplarını benim niyetime okusun diyor. Annemin, teyzemin selamları var. Anneannem gözlerinden öperim diyor. Ben ve kızlar ellerinden öperiz.


Şule

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder