12 Ocak 2017 Perşembe

Z. Aksu'dan Evlatlarına







19/3/961


Kıymetli evlatlarım


Bugüne kadar size mektup yazamadım kusuruma bakmayın. Suatın hastalığı beni şaşırtmış bir vaziyette izmire geldim. Hamdolsun hastaneden çıktı çok iyidir. Evde tedavi görüyor. Buraya Celalciğimin temin etmiş olduğu otobüsle geldim çok teşekkür ederim rahat geldim. Dün akşam misafirler vardı plaklar çalınıyordu. Sizleri andık inşallah 4 odalı bir eve çıkıcayız. Murat bey bacanağım gelse dar evde bile yer bulurum diyor artık pek özledik bekliyoruz. Evlatlarım istanbuldan otobüse binince izmire kadar gelirsiniz görmediğiniz yerleri görürsünüz ben pek güzel geldim ve çok hoşuma gitti. Evlatlarım baki sıhhat afiyetler diler gözlerinizden öperim.


Murat bey Nermin çok çok selamlar eder hürmetlerini gönderirler. Süden, suat ellerinizden öperler.

Anneniz

Z. Aksu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder