23 Ocak 2017 Pazartesi

Haldun Afşar'dan Ömer'e







28.8.1974



                Kardeşim ÖMER,
                Sana uzun zamandan beri yazmak istiyordum, fakat burada işlerimizin çokluğu münasebetiyle bir türlü fırsat olmadı. Bugün 3. Tb.la aynı yere geldik. Halil ve Burhan'ı gördüm. Seninle yazıştıklarını söylediler. Bizlerin durumlarını tahmin ederim yazmıştırlar, bende bu acıklı halimizi tekrar etmeyi lüzumsuz görüyorum. Şimdiki durumda 1. Ve 3. Taburlar bir manastırda bulunuyoruz. Kış hazırlıklarının burada yapılacağını söylediler. Anlıyacağın daha uzun müddet bizler buradayız. Bakalım ne olacak burada halimiz. Şayet anlaşma olursa belki Türkiye'ye gelme ihtimali olur. Anlaşmanında çıkmazda olduğu malum. Ömer'ciğim duymuşsundur, bazı çok kıymetli arkadaşlarımızı kaybetmiş bulunuyoruz. Allahtan rahmet, ailelerine başsağlığı diliyoruz şehit kardeşlerimiz için.

                Sen nasılsın, orada işler nasıl, sizin teskere durumuda henüz bir açıklığa kavuşmadı, inşallah sizleri de artık fazla askerlik yaptırmayıp terhis ederler. Erol tahmin ederim orada kaldı, eğer Bolu'daysa çok selamlarımı söyle. Ertan'ın, Murat'ın, Zafer'in hepsine çok çok selamlar.

                Kardeşim duyduğuma göre bizim oteldeki eşyaları otelci odadan çıkarmış, sende sizin odaya almışsın, zahmetin için çok teşekkürler. Ben ağabeyime mektup yazıp, eşyalşarım9 almasını söylemiştim. Bilmiyorum, hiç haber alamadım, geldimi, gelmedimi. Şimdi yine mektup yazıyorum, gelip almasını istiyorum. Senden tekrar rica ediyorum, geldiği zaman eşyalarımı hemen hemen tanır ona veriver. Birde benim bavulun içinde 1kg. sigara vardı. Onuda satma durumun olursa, benim ceketin cebindeki Bolu AKBANK şubesindeki hesabıma yatırırsan çok memnun olurum. Ağabeyimin Ankaradaki adresini aşağıda yazdım, eğer boluya geldiğinde eşyalarla birlikte cüzdanı ona verirsin. Şayet eşyaları almışsa Ankara'ya gönderirsin posta havalesiyle.

                Ömer, bütün bu işler senin çok vaktini alacak, sana çok zahmet olacak ama, senden başka yakınımız yok biliyorsun oralarda.

                Bütün işler için şimdiden teşekkür ederim, bana mektup yazarsan çok memnun olurum.

                Senin ve orada kalan bütün arkadaşlara çok çok selamlar, hoşçakalın.



HALDUN AFŞAR




Adres:
HALUK AFŞAR
Turgutreis mah. Tunceli sok.

No:4 Dışkapı-ANKARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder