1 Şubat 2017 Çarşamba

Nilüfer'den Elgiz'e





4.12.984

Sevgili Elgiz,

Çok Sevgili annenin hakkın rahmetine kavuştuğunu gazeteden okuduğum gün, hemen telefon ettim. Fakat karşıma Tükan abla çıktı. Meğer bendeki kartlarında yazılı olan o telefon numarası şimdi ablanınmış. Tabii birşey farketmez. Onunla konuşarak başsağlığı ve sizlere sabır dileklerimi ona iletmiş oldum. Herhalde söylemiştir, işin garibi Hürriyet gazetesinde o ilanın çıktığı gün ben de tesadüfen günü birliğine İstanbuldaydım. Akşam üzeri saat 17.00 civarında işin bitti. Tren saatine kadar size gelmek için otobüse bindim. Fakat belki hala Anadoluhisarı'nda değilsinizdir diyerek ve vaktin de dar olduğunu düşünerek Kanlıca'da otobüsten indim. Orada oturup bir yoğurt yedim, biraz boğazı seyredip, trene döndüm. Ertesi gün evde birgün öncesinin gazetesini okuyunca gitmediğime nasıl pişman oldum anlatamam. Bu arada İlknur bana, Frankfurta gitmem için (Şimdi İlknur orada bilmem daha bunu söylemişmiydim?) uçak bileti yollamıştı. Biletin süresi 15 aralığa kadardı. Ben de bugüne kadar hep gidebileceğimi umdum. Bu vesile ile İstanbul'a gelince sana uğrıyarak uzun uzun konuşup dertleşebileceğimi düşündüm. Bu nedenle de sana yazamadım. Bir türlü işlerimi ayarlayıp Almanya'ya gitme işini ön plana geçiremedim. Niyet İlknur'a bileti iade ettim. Daha sonraki bir tarihe yeniden düzenletmesi için. Kısmetse belki ocak sonunda giderim.

Nasılsın? Umarım artık teyzemin yokluğuna alışmışsındır. Allah onu nur içinde yatırsın ve sizlere de başka acı göstermesin inşallah. Yarın da ablamın ölümünün ikinci yıldönümü. Hatim duası yaptıracağım. Bu arada sevgili anneciğin için de dua edeceğim.

Bizler iyiyiz. Billur, yine ODTÜ'de Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık adında yeni bir bölüm kazandı ve oraya devam ediyor.

Bana, yeni telefon numaralarını ve muayene hane adresi yazılı bir kartını yollarsan sevinirim. Yerini biliyorum ama, yazılı adresini bilmiyorum. Hepimiz sevgi ve selamlarımızı yollar, yeni yılda, sağlıklı, mutlu ve acısız günler dileriz...


Nilüfer 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder