11 Ocak 2017 Çarşamba

Ömer'den Annesi ve Babasına





Kreuzlingen 9 Kasım 70


Kıymetli annem, babam

Bir hayli önce yazmış olduğunuz mektubu kardeşlerimin mektuplarıyle beraber ancak bugün alabildim. Daha sonra yazdıklarınız da herhalde bugünlerde gelir, çünkü artık postada mektup gecikmesi kalkmış. Ben size diğerlerini beklemeden yazıyorum.

Diğer mektubumda bahsettiğim konulardan başka bahsedecek birşey yok. Evden dışarı ancak Fabrika'ya gitmek için çıkıyorum. Soğuktan değil, bahsettiğim sebepten. Gerçekten havalar çok iyi gitti fakat dün bozdu. Herhalde bundan sonra da düzelmez.

Yazdığınız adrese çok teşekkürler. Ancak, bugün araştırdım, buradan epey uzak. Gitmek için 3 defa tren aktarması yapmak gerekliymiş. Neme lazım, Dimya'ta pirince giderken evdeki bulgurdan olmıyayım. Ev sahibi, şimdi orada kar vardır diyor ve yine selam söylüyor.

Nihayet, 2 haftadır Pazartesi akşamları Köln radyosundan haberleri dinliyorum. Ben, Bursaspor'u bu hafta Beşiktaş'la oynıyacak tahmin ederken, P.T.T.'yi 2-1 yenip liderliğe yine yükselmiş bile!
Henüz hasta olmadım fakat Kolera aşısı oldum. Ellerinizden  öperim. Selamlarımı iletin.



Ömer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder