8 Şubat 2017 Çarşamba

Tolga'dan Oğluna








Münich 28.V.957


Canım oğlum

İmtihanların her halde yeni başlamış olacak ki bana mektup yazamadın. Seni mazur görüyorum. Fekat halandan da almadım.

Benim ayağım gün geçtikçe daima daha iyiye gidiyor. Bütün dikişler alındı. 3 gündür bastonla yavaş yavaş yürümeye başladım. Bir taraftan her gün 5-6 defa 10-15 er dakika salonda baston ile yürürken, sabahları da meşhur madmazel Şön masaj yapıyor, jimnastik yapdırıyor. Bu da yarım saat sürüyor ve beni iyice terletiyor. Hemen çamaşır değiştiriyorum.

Dün profesör yine odama geldi. Yürüyüşümden çok memnun kaldı ve yavaş yavaş bastonların birisini bırakabilirsiniz dedi. Yarın da Allah kısmet ederse ilk defa banyo yapacağım. Sonra bir yenilik daha: Bana da, seni gibi tabanlarımın altına levha yaydılar. Bugün ilk defa onları koydum. Fekat benimkiler şeffaf, cam gibi, ne hafif. Eğer ayağının kalıbını alıp hemen gönderebilirsen sana da aynısını yaptırırım.

Sevgili gözlerinden öperim, canım oğlum. Sen de benim için babaanneni ve halanı öp.

Tolga

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder