9 Şubat 2017 Perşembe

Oya'dan Bülent'e (ikinci mektup)


,






12 Aralık 1962

Bülentciğim

Mektupların üst üste gelince bayağı sevindim. Demek beni düşünüyorsun. Artık iki sayfayı dürüst olarak doldurmuşsun. Herhalde eve mektup kağıdı aldın.

Bana Gönül iyi pilav pişiremiyor diye bir şeyler yazmışsın. Hiç üzülme ben ondan beter pişiriyorum.
Nikah ve düğün işi halledildi. Sen telefonda öyle şey olmaz diye söylendin.

Şekerim bayramda nikah olmuyormuş. Sana gidip gelmek zor olacak.

Ama Ocak ayında karın olacağım. Tabii bir ay yine ayrı yaşayacağız.

Fakat çok çabuk geçer, artık tamamen senin yanında olacağım. Bugün perdeleri yolladım. Adama söyle bu parçalardan muhakkak yemek odasına kısada olsa bir şeyler çıkarsın.

Çünkü başka perde yok. Onun için rica ediyorum, bu işle meşgul ol.

Sana zahmet oluyor ama ben gelince sende rahat rahat sabahtan akşama kadar yatar uyursun.
Dün gece rüyamda seni gördüm. Gayet uslu yanımda yatıyorsun.

Artık çabuk gel. Çok özledim. Birazdan sokağa çıkıp mektubumu atacağım. Sonrada Özen e çaya davetliyim.

Hasretle dudaklarından öperim.

Kendine iyi bak fazla yorulma.

Oya


Cevabı on gün sonrada yazsan olur.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder