7 Şubat 2017 Salı

Tamila'dan Aliyecan'a









Aliye Can.

Merhaba. Mektubunu bir kaç hafta önce aldım çok sevindim, aylar olurdu ki senden mektup almamişdim. Ben yazın evvellerinde mektup yazmisdim yalniz cevap alamadim, bu son mektubundan önce de kart gönderdim bilmiyorum aldin mi ya yok.

Aliye can bilmiyorsun sizleri ve oralari ne kadar özlemişim, yalniz şimdilik gelemiyoruk viza verdiklerinde, ilk firsatta oraya geleceğim.

Aliyecan eğer sizler gelebilirseniz, yazin gelirseniz çok sevinirim. Hasip beyin emekli ayrilacağini yazmişsin inşallah hayırlisi olsun.

Aliyecan bildiğin gibi öğleden önce ve sonra çalişiram, şimdi Cuma günlerindeçalişmağa başlamişam. Hulasa istirahat edecek vakit bulamiyorum. Yalnız bir olurum ki var bu vaziyet memnunum, sinir durumları çok iyi vaziyete bakalim önümüze gelecek günlerde neler olacak. Aliyecan kendime elbise dikecek ne vakit bulabilirim nede giyinecek yer, ekseren bir etek bir buluz giyiyorum kirlenecek kadar, yeni bir resim çektirmişem yadimdan çikmazsa haman göndereceğim. İşe  bu şekilde gediyorum.

Aliyecan ben pervizin oğlum alti ay önce görmüşem her haldı şimdi büyütüpte. Aliyecan işe başlamadan önce sinirlerim çok kötü dürümdeydi, şimdi burada çok iyileşmişem bundan dolay huzurum bozulmasin diye ne Tebrize gediyorum ne de pervize telefon ederim takriben bir mama ile biraz herdem işim olursa Perilen büyük ablamla telefonla könüşürüm. Hülasa böyle.
Benden Hasip beye selam söyle.
Ve bütün tanidiklara selam söyle.








Tamila  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder