23 Şubat 2017 Perşembe

Öner'den Ailesine







12/7/1971
Dükkan, saat 2


Sevgili Ailem

İlk önce, tahminimce iyi geçen seyahatinizin aynı şekilde devam etmesidir. Beni meraklandıran tek nokta 6 gün önce çıktığınız yolculuktan daha elime bir kart bile geçmeyişidir.

Bizleri hiç merak etmeyin, dedeyle beraber gül gibi geçinip gidiyoruz. Cuma günü üniversite imtihanına girdim. Sonucu hakkında birşey söyleyemem ama geçen seneden daha başarılı demekle yetinebilirim.

Babacığım; dükkandaki iş durumu hakkında Ekrem Beyin ve Dayımın malumatlarını aldım, söylediklerine göre işin normal şekilde gittiğini, herşeyin normal olduğunu ve burayı düşünmemenizi rica ettiler.

Şimdilik sizlere söyleyeceğim başka birşey yok, ben 5 tane olan Hürriyet gazetelerini yolluyorum. İsviçre'de hayırlı işler, diğer ülkelerdede hayırlı yolculuklar diler, ellerinizden öperim.
Dayımın, Ekrem Beyin ve diğerlerinin çok selamları var.

Sık, sık kart BEKLERİM.

Oğlunuz;

ÖNER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder