20 Şubat 2017 Pazartesi

Oya'dan Bülent'e (üçüncü mektup)







9 Şubat 1963

Bülentciğim
Sana kızdığım mektup yazmamağa karar vermiştim. Ama telefonda sesini duyar duymaz fikrimi değiştirdim.
Bugün öğleden sonra mobilyacıya gidip çarşambaya eşyaları teslim etmesini söyliyeceğim. Parasınıda malları aldığım zaman öderim.
Bizim işlerde aşağı yukarı bitmek üzere.
Asıl mesele bu kadar eşyanın yollarda hırpalanmadan oraya gelmesi. Eğer izin almayıp dönüşte bizimle gelirsen çok iyi olacak.
Artık senin yanından ayrılmak istemiyorum. Tabii sen istersen. Bir kaç gündür camii gezmekle meşgulüm. Hele gelin olacak bir insan çok sevapmış.
Bende bol bol dua edip namaz kılıyorum.
Hayatım biz geldiğimiz zaman evin temizliği için sana gelen gündelikçiği bir kaç gün tutacaksın. Eğer daha evvelden haber verirsen iyi olur.
Hasretle dudaklarından öperim.
Sevgiler

Oya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder