4 Eylül 2018 Salı

Yeni Evlenen Çifte Bir Mektup







25.1.1971

Kıymetli Oğlumuz, Kızımız

Bizi çok memnun eden ….. ve düğün resimlerinizi aldık teşekkür ederiz. Sağ var olun. Sizlerin sıhhat ve mutluluk haberlerinizi almak bizleri nasıl sevindiriyor bilemezsiniz. Resimleriniz gayet güzel çıkmış çok hoşumuza gitti. Anneniz nasıllar? Sizler herhalde çok mutlu ve iyisinizdir her zaman duacıyız.

Karşılıklı …. İyet saygı ve sevgi yuvanın temel taşıdır. Annenizle beraber her zaman sizleri bekleriz. Büyükler evin temelidir hele çalışan kadınlar için. Güldiken kızımızı mutlu görmek bizim için en büyük saadet. Rahmetli nur içinde yatsın anne annen benim her şeyimdi. Onu anmadığım bir gün yok. Annene, babana da ayrıca mektup yazdım 2 tanesi ev adresine bir tanesi posta kutusuna henüz bir cevap alamadım. Satırlarıma son verir sevgi ve hasretle her birinizi gözlerinizden öper annenize selam hürmetler ederiz.


İmza
Çok acele yazdım düştüm kolum incinmişti. Şimdi biraz iyileşti. Kusura bakmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder