13 Eylül 2018 Perşembe

Tamila'dan Aliyecan'a (Üçüncü Mektup)






Aliyecan Merhaba;

Mektubunu aldığımda çok sevindim. Şimdi Cuma ertesi iş yerimden mektub yazıyorum.
Aliyecan her zaman gelirsem mutlaka haber veririm. Şimdi yeniden pasport için çalışıyorum. Baharın sonlarına doğru belki pasportum hazırlanır. Eğer gelirsem haziranda veya Ekim ve Eylül ayında gelirim yine de yarını kim görmüş bakalım nasıl olur. Bende sizleri çok özlemişem. Gülsüm nene irana gelip geçenlerde tahrana getmiş gedip gördüm. Çok iyidi söylüyordu ki geldiğinde sana haber vermek istiyormuş yalnız çok acele geldiğinden habar verememiş.

Hüseyinde, karısı ile Fransaya gedip geçenlerde telefon etmişdi. Hülasa kendim günleri sayıyorum oraya gelmek için.

Aliyecan şimdi öğlene kadar bir yerde ve öğleden sonrada eski işimde çalışıyorum. Şimdilik gelirim fena değildir. Şayet ablamda çocukları ile birlikte oradan gelsin, elbette pasportla hala ellerine yetişmeyip.

Aliyecan Pervizin çocuğu gözel değildir yalnız çok tatlı dinleyin çocuktur sonra hiç ağlamıyor hülasa o kadar rahat çocuk ki …… çok hoşuna gidiyor. Annem çok seviyor bir iki aydan çok ondan uzak kalamiyor. Şimdi annem Tebrizdedir şayet iki aya kadar buraya gelir geçenlerde telefonda söylüyordu ki gelmek istiyorum ………….

Aliyecan bir ay oluyor evimi değişeli, şimdi devlet tarafından bir kat veripler, kaloriferlidir. Yalnız şehrin dışındadır.

Amma manzarası iyidir, sonra mahalli da iyidir hala tamamen yerleşmiş değilim.

Aliyecan tebrik ediyorum ki imtahanlarindan kazandiğin için, orada olup şirnisini yemek isterdim. Kaç seneydi ki ora varmişdin amma yine de karar verip imtahana girmen çok iyi oldu.

Aliyecan orada pansiyon durumu nasıl? Birisi çocuğu oraya gönderirse bir evde pansiyon yapabilirler mi ya yok?

Hasip beye ve bütün tanıdıklara çoklu selam. Operim seni.


Tamila

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder