26 Eylül 2018 Çarşamba

Şahin, Gülten, Füsun, Nur Erginlerden Annelerine ve Ablalarına






11/6/1974
Andernach

Sevgili Ablacığım ve Canım Anneciğim
Satırlarıma başlamadan evvel hepimiz büyüklerin ellerinden küçüklerinde yanaklarından öperiz. Göndermiş olduğunuz mektubu aldık. Fakat ben hemen cevap yazamadım. Biliyorsun izin yaklaştığı için hem çalış hem ….. yap olmuyor. Zor oluyor. …… kusura bakmazsınız artık zaten buralarda pek havadis yok hepsi bildiğin gibi…… ben fabrikada yokken Sevim Berlinden Gültene telefon açmış. Gültende hiç yüz vermemiş. Ali de öbür kadını dövmüş polislik olmuş hepsi bu. Bir de Hatice ameliyat oldu apandisit. Geçen gün bizlerdeydi. Bizleri soracak olursanız hamdolsun iyiyiz çalışıyoruz. Çocuklarda okuyor ikiside bu sene sınıfı geçiyorlar dersleri iyi. Yaseminin de bu sene ki durumu ne geçiyor mu bana bildir…… Pazar Azralara gittik denize girdik diyor yazlığa nereye gittiler bana bildir. Bizde bu sene tutabilirdik ama ihmal oldu.
Buralarda da havalar fena sayılmaz ama pek de sıcak değil.
Seniz tanıyanların hepsinin selamı var. Burada satırlarıma istemeyerek son verirken hasretle hepimiz büyüklerin ellerinden küçüklerinde yanaklarından öperiz. Acele cevap bekleriz.
Behiye nasıl oldu yine ilk yardım hastanesinde mi bana bildir.

Sizleri unutmayanlar
Şahin
Gülten
Nur
Füsun
ERGİNLER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder