19 Eylül 2018 Çarşamba

Türkan'dan Ebru'ya






31 Aralık 97
M

Sevdiceğim
Bir sürü insanı seviyorum ama sevgimi ifade etmem bir biçimde yasaklı. Sen sevgimi söze dökmekten korkmadığım biri olarak bana bir lüks daha sunuyorsun aramızdaki ilişkide.

Sana bu kâğıda ve gece vakti yazıyorum. Zamansız ve kağıtsızım anlayacağın. Ama bu yılın sözünü bir sonraki yıla bırakmayacağım dedim. Ve işte sözüm.
Sana teşekkür ederim. Var olduğun için. Böyle biri olduğun için, Ebru olduğun için.

97 benim için kötü bir yıldı. Çok kırıldım hatta birleştirmek için parçalarımı bulamıyorum. Bu mutsuz günlerde, aklıma geldikçe beni mutlu eden, coşkulandıran insanlardan birisin. Hatta bu aralar tek başına bir istisnasın. İnsanı saran, kuşatan bir sıcaklığın var.
Dünyayı düzeltmeye gelmişlerden olduğun için bu teşekkür.
İyi bir yıl dileğiyle
Ve son sözü hep şiir söyler:

ÜRPERME
İçindeki kar üşümesiyle
               Eskimiş yüreğini
Gece kuşlarına katarak
Bir güzel yalan söyleyip anılara
Harfleri bulanık bir sevdanın peşindesin.
N’olur geri dönme.


Not: (Bu sevdanın yaşam olduğunu düşünerek yazdım bu şiiri sana)
Notun Notu: (Yani senin için güzeltme sevdasından geri dönme demek istedim.)
Notun Notunun Notu: (Öhm! Şey! Sana aptal muamelesi etmiyom vallahi)

Türkan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder