11 Eylül 2018 Salı

Cemile'den Ağabeyine





8.8.962

İstanbul
,
Muhterem ağabeyime;

Beni çok sevindiren mektubunuzu aldım. Çok teşekkür ederim. Bana gösterdiğiniz sıcak ve yakın alakadan çok müteessir oldum. Çok şükür tehlikeyi hem kısa zamanda hem çok ucuz atlattım. Dediğiniz gibi insanın başına aklına gelmeyen felaketler geliyor. Azim ve irade ile başımıza gelenleri atlatmağa bakacağız. Bildiğiniz gibi benim bu hastalığın etrafı hayli üzdü, babam ve annem ve hatta kardeş ve akrabalarım dahi çok üzüldüler. Ve bana çok uzak alaka göstererek beni de ayrıca çok sevindirdiler. İşte ağabeyciğim şimdi çok iyiyim inşallah çok yakında yine bir araya geleceğiz ki o günleri sabırsızlıkla bekliyorum.

Selam ve hürmetlerimle.


Annemin de çok selamı var
Burada benim yanımda



Kardeşin
Cemile

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder