7 Eylül 2018 Cuma

Nesime Akdoğan'dan Kocası Arif'e






20.1.1956

Sevgili canım biricik Arif bocuğum;

Seyahate çıkarken senin istemeyerek gittiğini sezerek çok üzüldüm, inşallah sevinç ve muvaffakiyetle bizlerin yanına dönersin.

Bizleri hiç merak etme hepimiz iyiyiz.

…….., baban, maman ve biz hamdolsun iyiyiz. Arif bocuğum seni bu sefer daha çok özledim. Sevgilim maşallah hayırlı işlerle geri dönersin. Hayatım sen gideli ev bomboş ………………………. Tekrar seni göreceğim günü hasretle bekliyorum.

Sanım Arif bocuğum, iğne numunesini gönderiyorum. Kıza da telefon ediyorum şöfer oraya gidiyor.
Bana sıhhatini bildirirsen iki satırla dünyalar kadar memnun olurum.

Benim yeşil gözlü zümrütüm sana kavuşmaktır emelim. Nusret beyin ilacını unutma.

Salih efendiden, İbodan, Salihadan, Hüseyinden selamlar
Annem ….. İlhan Amcam ve ailesi yanaklarından öpüyorlar.


Senin hasretinle yokluğuna tevekkülle razı olan karın
Nesime Akdoğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder