28 Nisan 2017 Cuma

Sezen'den Anne ve Babasına








Sevgili Kamiloş, Eksoş ve Can,
seyahatimiz gayet iyi
geçiyor. İnşallah sizin
Valikonağı sefanız da iyi geçmektedir.
Hepinizin sıhhatini ve neşesinin
yerinde olması ümidiyle sevgiler ve gülücükler.


The Mark Hopkins
İnter Continental Hotel
NUMBER ONE NOB HİLL.SAN FRANSİSCO, CALİFORNİA 94108 TELEPHONE (415) 392 3434


27.11.1977


Sevgili anneciğim ve babacığım,

Dün mektubunuz elimize geçince çok sevindik. Biz program değiştirip ilk San Fransisco'ya gelince mektup bize yetişmeyecek sanıyorduk. Ne de olsa Eksoş'un postaladığı mektup hızlı geliyor!!
size ne zamandır yazmak istiyordum ama, oradan oraya koşup gezmekten hiç vakit olmuyor. Şimdi kahvaltı masasında siparişlerimizin gelmesini beklerken yazıyorum. Yarın araba ile Los Angeles'a gideceğiz. Biraz da Amerika'nın şehirlerarasını görelim dedik, uçak rezervasyonumuzu iptal edip araba kiraladık. Seyahatin bu kısmı size göre, ne de olsa araba yolculuğu. Zaten şehirler de epeyi araba kiraladık. Hasan yolları bildiği, araba kullanmayı da sevdiği için çok kolay oldu. Yarın Los angeles'te Ayşe Eren ile beraber olacağız. New York'ta da Zeynep ile beraberdik. New York'ta esas Işıl ile beraberdik, bize çok yardımı dokundu, iyi alış veriş yaptık. Son günde hindi bayramı idi, onların evinde hindi yedik, onlar da memnun biz de.
Seyahatin başında, ilk hafta, benim sıhhatim felaketti. Meşhur nezlem tuttu. Ağzım, burnum aktı durdu. O palyaço halde mecburen yolumuza devam ettik, uçaklarda millet hayretlerle bana bakıyordu. Ne ise şimdi hepimiz iyiyiz. Sizin de iyi olduğunuzu umar çok çok çok öperim.



Sezen  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder