5 Mayıs 2017 Cuma

Mustafa'dan Ağabeyine







K.yaka 17.11.1976

Muhterem Ağabey

Geçen hafta 10 Kasım Çarşamba günü Kulaya gittim. Tapudaki muameleyi yaptırttım.telgrafında hasta olduğunu yazıyordun geçmiş olsun. Hastalığın geçti mi cevabını beklerim. Hepimizde hastalığına çok üzüldük. Hayırla geçsin. Kula tapusundaki evin tapusunu eski defterlerde aradım ve arattım. Cilt=19 Sahife=4 te Adile teyzeye ait çok tarla ve ev kayıtları var. Buradan tutturup mahkemeye verelim. Tapucuda öyle söylüyor. Bu defterlerde muhakkak kayıt vardır diyor. Siz mahkemeye verin ve tapunun Mahmut Mahallesi kütüğünde Hacırecepzade Adile Hanım namına kayıtlı olup varisleri Fatma Güre ve Ziya Güre intikal eder diye bahsedip hemen mahkemeye verin. Dava takipçisi Mustafa Erdil amca mahkeme tapuya yazı yazıp kayıt soracak onlar arayıp bulmaya ve cevap vermeye mecbur oluyorlar. Çünkü bu evin tapuda kaydının bulunmamasına imkan yok. Adile teyzenin Rahime ve Fatmaya bağışladığı evlerin tapuda kaydı var. Bizimkininde olması lazım. Onun için hemen zaman geçmeden mahkemeye verilsin. Siz mahkemeye verin ben takip ederim. Hemen mahkemeye verin. Eski yazı bilsem bir hafta Kulada kalsam ben evin kaydını bulurum amma buna imkan yok. Senin gönderdiğin vekalete istinaden 12 Kasım Cuma günü Mustafa Keleşle beraber tapuda ferağ verdik Altmış lira mali denge vergisi kestiler üçyüz lirada tapu muamelesinin hazırlanması için takipçiye para verildi. 150 lirası senin hisseden kesildi yüzelli lirasıda benim hissemden kesildi. Ayrıca ben aldığım paradan 130 lira birikmiş ...... vergisi varmış tahsildar istedi bu vergiyi ödedim.
Mustafa


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder