21 Aralık 2018 Cuma

Şevki Aslan'dan Ağabeyine









24-1-1983

Sayın ağabeyim’e

Sıhhat ve afiyetinizin devamını diler hürmetler arz ederim hanıma ayrıca selamlar eder iyilikler temenni ederim. Yeğenlerimin hepsine ayri ayri selamlar eder iyilikler ve hayırlı muvaffakiyetler dilerim.
Ablamın ellerinden öper selam eder sıhhat ve saadetini canı gönülden arzu ederim.
Akrabalara ve soranlara selamlar.
Sayın Ağabey, Mustafanın kriz geçirdiğinden ve dolayisile durumundan üzüldüğümüzü yazdım doğrudur. Benden yardımcı olmamı hatırlattınız. Ömür boyu her imkanımla yardımcı olmuşumdur ancak yapılan yardımlar özel hayata müdahale sayıldı ve bana karşı cephe alındı. Bize ne karışır sözlerini sağdan soldan işittim. Üzüntüme üzüntü katıldı. Yapabileceğim bir şey yoktu.
Benimle irtibatlarını kesmiş durumdadırlar. Bayramda daha ziyaretime gelinmemiştir. Hiç bir şey istemezdim mes’eleye değindiğiniz için bu kadarla cevap yazmam icap etti.
Halamızın çocuklarının vekalet vermek mes’elesine gelince onlar oradadır yapılacak ne varsa yapılsın masraflar elbette ödenecektir.
Nurdanın bir iş sahibi olması haberiniz sevindirici olmuştur. Bizler bir şey yapamadık ama çocuklarımız bizden daha aciz hiç bir şey yaoamadılar. Durum gönül açıcı değildir. Söz dinleyen olmadı bu husus üzüntü vermektedir. Şimdi inşaEllah bir iş sahibi olurda müsterih oluruz yoksa biz onlardan bir şey beklemiyoruz. Kendileri normal …… durumda olsalar yeter.
Benim sağlık durumuma gelince dışardan görünüşüm normal ancak göründüğü gibi değil. Perhize kayet ediyorum. Kilöm düşmüyor. Kalp sıkışması kan dolaşım aksaklığı ve kışın soğukları sebebile şiddetli romatizma ağrıları sıkıştırıyor el’am el’den gözden geri kalmadım devam ediyorum. Ellah yardımcımız olsun. Fatma ablamın iyi olduğunu haber alıyorum üç ay oldu köye gidemedim. Teyzemiz huzursuzluk sebebile rahatsızdır hamdolsun demek lazım.
Ömer ef. H. Muhamedin hanımı Fatmanın ölüm haberini duymuştunuz Ellah rahmet eylesin.
Hepimiz ayni yolda hazır vaziyetteyiz Cenabı – Hak iman selametile hayırlı ölüm nasip eylesin. Tekrar ailece selam ve hürmet ederiz.

Kardeşin Şevki Aslan

Yeğenim Mehmetten ara sıra haber arasıra haber aldığınızı bildirdin. Haberleşmek yolu ile müsterih olmakdan da mahrum olmayalım ve durumun iyileşmesi için Ellaha yakaralım elimizden şimdilik gelen inşaEllah başka imkanlarımızda olur yardımcı olur. Cenabı – Hak kolaylıklar iyilikler ihsan eylesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder