19 Aralık 2018 Çarşamba

Orhan'dan Zeynep'e 4.Mektup







      Son gönderdiğin iki mektuba çok teşekkürler sana epey geç cevap yazdığım için kusura bakma bir aralık rahatsızlanmıştım. Sonrada bu seyahat işleriyle uğraşıyordum. Ben bu ayın yani Aralık ayının 9 ve 17 arasında İstanbuldan hareket edeceğim birkaç gün Genova ve Paris de kaldıktan sonra New York’a geleceğim senden ricam bu mektubu alır almaz bana express olarak mektup yazmandır. ….. senin deri elbisen için Edize telefon ettim onunla konuştum hiçbir şeyden haberi yok öyle tahmin ediyorum ki elbisen ……dir fakat bu telefon edip annesini …….. etmek istemedi mi acaba orda kalır sen daha iyi bilirsin? Eğer annendeyse gidip oradan alırım. Bunu lütfen bana bildir. Annende yoksa neredeki bu bilmiyorum artık.

Burada hepimiz iyiyiz Ademi sık sık görüyorum. Ferdi gitti fakat Almanyada Ömerin yanında kalmış Amerikaya gelmeyecekmiş galiba ama bir bakımdan iyi yahu.

(Mektubun bu kısmı bir ok çıkartılarak yan yazılmış)
Çünkü çok yılışık ve avantacı bir herif çok da konuşuyor. Daha biliyorsun bu onu ………. Durup dururken benden 5.000 T.L istedi vermedim tabi dünyada bu tipler var ….., o New Yorka gelirse başına bela olacak diye korkuyorum ve ona epey nasihatta bulunmuştum.

Dün gece Nermin ve Haluk Gündü le …. İçtik epey iyiydi. Beyaz (?) kışın bile güzel yahu.
Birkaç gece evvel eski arkadaşım Kazımla (tanımazsın) çıktık onun laz arkadaşıda beraberdi seni College den çok iyi tanıyormuş bir aralık New York da Vassar Collegede de okumuş belki hatırlarsın Gürol Güven çok matrak ki …. Sizlere selamları var.

Buralar bildiğin gibi yapacak bir şey yok kitap okumak ve her gece içmekten çıldıracağım artık havalarda soğudu 2 haftadır durmadan yağmur yağıyor, bir aralık Numan Haluk ve ben …..ya …. gittik. Çok iyi bir değişiklikdi.

Sizler ne yapıyorsunuz? Fatoş’un rahatsızlığı nasıl? Bu beni hakikaten çok üzdü Ayşe ne alemde? Sen nasılsın neler yapıyorsun? Duyduğuma göre sabah akşam jimnastik yapıyormuşsun ve o Olimpiyatlara mı katılacaksın yoksa?

Oraya gelince sana çok matrak hadiseler anlatacağım. Bu East 307 st deki veya West 34 st deki Y.M.CA de kalırım, gelir gelmez hemen size telefon ederim. İnşallah yakında görüşürüz. Buradan senin, Ayşe ve Fatoşun istediği bir şey varsa bana mektupunda lütfen bildir. Acele cevabını bekliyorum. Fatoş ve Ayşenin gözlerinden öperim.
Buradan herkesin sizlere selaları var
Sana da çok sevgiler.


İmza



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder