28 Aralık 2018 Cuma

Nermin Mut'tan Kardeşi Nevin'e










27/11/960

Sevgili Nevinciğim

Seninle telefonla görüştükten sonra, bazı ev ihtiyaçları için Konak çarşısına indiğim zaman daima aklımda buz dolabı olduğu için yanımdaki arkadaşla buz dolap satan yerleri gezdim. Bir yerde tesadüfen 6,5 ayak Boş marka bir buz dolabı gördüm, girip fiyatını sorduk, beş bin beş yüz lira olduğunu söylediler. İçi ve dışı çok güzel çok hoşuma gitti. Bir tane kaldığı için ne yapıp yapıp almaya karar verdim. Görsen Nevinciğim kaçırılacak dolap değil. SG 180 yani yüz seksen litrelik bize bol bol yeticek büyüklükte boyu 125 santim genişliği 62 santim tam bizim istediğimiz büyüklükte bir dolap alman malı Boş 5800 liraya bir dolap bunu elimizden kaçırmamak için elimizden gelen gayreti sarf ettik. Muratın bütün parası 2800 lira benim bileziklerimide 1150 liraya verdik ve dört bini tamamladık. Fakat daha önce bu işe teşebbüs ettiğimiz için dört bine bir dolap alırız tahmin etmiştik fakat bulamadık. Bu dolap önümüze çıkınca bir iki yüz lirada borç ederek bu dolabı kaçırmamak için sıkıntıya girdik ve aldık. Eğer Erzincandaki evde birikmiş paramız olsaydı hemen getirtirdik. Borcada lüzum kalmazdı. Birkaç gün içinde bunu takip edip almasaydık bir daha bulmamıza imkan yoktu.
Nevinciğim sizinde bunu hoş karşılayıp memnun olacağınızı ümit ettik eniştemin parasını da bilahare göndeririz diye düşündük. Eniştem sakın sıkıştırmasın gelince ona buzlu rakı vericeğiz. Bir iki ay müsaade ederse memnun oluruz.
Nevinciğim işte böyle sana daha evvel bir mektup yazmıştım istediğimiz arzuya bu şekilde nail olduk. Allah güle güle kullanmak nasip etisn sıhhat afiyetle sizlerle birlikte.
Nevinciğim eniştemede bu iş için epeyce zahmet ettirdik burada bulabileceğimizi tahmin etseydik enişteme zahmet olmazdı. Neyse geldiğiniz zaman bu yorgunluğunuzu unuttururuz çok teşekkür ederiz.
Nevinciğim sizler nasılsınız eniştemin vazifesi inşallah olmuştur. Allahtan her şeyden önce duamız o. Sen nasılsın.
Hiç mektup yazmıyorsun annem nasıl mektup alamıyorum oğlunu buldu beni unuttu. Nevinciğim teyzemiz amcamız nasıllar yaza onları İzmire bize bekliyoruz.
Burada havalar çok iyi yalnız ara sıra yağmur yağıyor. Bende yavaş yavaş alışmaya başlıyorum üstümüzde ev sahipleri yanımızda doktorlar gidip geliyorlar.
Nevinciğim sana doyamadık sanki hiç görmemişiz gibi olduk bu sefer.
Bu kadarla son verir amcanın teyzenin hürmet ve sevgilerimizle ben ve Murat ellerinden öperiz.
Enişteme ve sana candan sevgi ve selamlarımızı göndeririz.
Yanaklarından öperim.
Süden Suat hepinizin ellerinden öperler.
Benim iyi kalpli eniştem ve Nevinciğim…

Kardeşin
Nermin Mut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder