17 Aralık 2018 Pazartesi

Aliye Hanıma Gelen Mektup (İsimsiz)







Acele cevab
Aliye hanım
Satırlarıma başlamadan önce üzerime farz olan selamlarımı sunuyorum. Daha nasılsın iyi misin, iyi olmanı cenabu allahdan dilerim. Yazıyorsun buldur bara. Çok du cayları kesdik bu sene buklurda aynısıydı. Çazdanını kimse almadı ben dağa çayını yobamam. Çilesini korumaz nere gilsem o barayı alırım Lutviye çok uğraşdı çayı keltu ustune Aabu yabmaya çayı: Ninem söyledi bahırdı. Cüzdanını Lutfiyeye berme kolayda alamasın başkasına ver çayın işi çoktur. Sen bilirsin kızım. Ben istanbuka geliyorum küçük Mustafa başaya (Haliç kenarında bir semt) geliyorum. Gelinimin evinde bul beni adres koyuyorum. Mektubumu son verirgen acele cevap beklerim.
Selamlar: sana ne kadar yolladıksa bizede o kadar kaldı. Barayıda bosdaya addık. 310 lira bosdaya verdik. Tasında almadı barayı aldın almadın bize bildir.
Rica rica rica rica

K.M.P. Haliç Caddesi
Nur Apartmanı No:87-A
K-2-0-5 kucuk mustafa başa İstanbul
İstersen çazdanı yollayayım sana
Sana çok çok selam  ederim beyini danımam
Selam ederim son

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder