10 Temmuz 2018 Salı

Kızından Annesine ve Cankoya







20 Ocak 1958
Salı

Sevgili Cankocuğum…

Yollamış olduğunuz kısa mektubu şimdi aldım, kısa olmasına rağmen ne kadar sevindiğimi tarif edemem. Nasılsınız? İyi misiniz ben iyiyim. Biraz evvel babam geldi. Ankaradan dönüyormuş saat 2.5 tayyaresi ile Bursaya gidiyormuş. Babamla konuşurken Schnestey sizin ve babamın yolladığınız mektubu aldım. Bizim mektep Şubatın ilk haftası karneleri alıyoruz. Cankocuğum kusura bakmayın hepinize mektubu aynı kağıda yazıyorum, çünkü başka kağıdım yok. Siz ne zaman İstanbul’a geleceksiniz? Sizi bekliyorum. Mektubuma burada son verirken yanaklarınızdan öper mektubumun cevabını beklerim. Sizi çok özledim.

Sevgili anneciğim…

Mektubunu aldım çok sevindim biraz evvel babam geldi. Buraya gidiyormuş.
Hülyaya üç tekerlekli bisiklet almış, evde Amerikalılardan kızılcık rengi bir masa almış çok güzelmiş. Seni çok özledim nasılsın iyi misin? Ben iyiyim Hülya, Necla ablam ve Leyla ne yapıyorlar? Bana diktiğin gri etek için teşekkürler. Eteği Cumartesi günü babamla muhakkak gönder, tabii bu arada da benim pazen eteğide dikiyorsundur değil mi? Ben orlon bluzlarımı iki defa giydim fakat leş gibi oldu. Anneciğim senden bir ricam var; ama babama söyleme belki kızar, bana Bursadan yün bir kazak al ve yolla ne olursun, herkesin bir yün kazağı var fakat benim lacivert kazaktan başka kazağım yok, birde anneannemde benim çekmecemde beyaz triko bluzum var onu yolla, jimnastik dersinde giymek için. Anneciğim mektubuma son verirken ellerinden öper, mektubun cevabını çok acele beklerim eteği unutma!... Cumartesi günü ….dan beni çıkarttılar. Yanaklarından öperim.
Anneannemi benim için öp.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder