26 Temmuz 2018 Perşembe

Kardeşinden Ağabeyine








6/3/1975
B.Li………

Kıymetli
               Ağabeyim;

Son gönderdiğiniz ….. mektubu aldım. Çok teşekkür ederim. Ayrıca para durumuda aydınlığa kavuştu ona da memnun oldum.
Yalnız beni üzen bitmeyen borçların tevali etmesi.
Şimdi ağabeyciğim bankadaki son hesabın doğrudan doğruya bono karşılığı olarak kullanılmasında fayda var. Sonra hesabı şaşıyor. Ne kadar kaldı diye.
Diğer husus dairelerin mecburi gider masrafları bunları burdan ayrıca extra olarak göndermek istiyorum. Onun için Behnan Canatan (Fındıkzade) beye Sait Aykun, Necati Avcı veya Fahrettin Pamuk beylere (Yeşilyurt) telefon ederek ne kadar borcum olduğunu ve aylık mecburi gider masraflarının ne olduğunu soruverirsen beni ziyadesiyle memnun bırakmış olursun. Bunlar yakıt ve kapıcı parası, temizlik parasının olması gerekir.
Ağabeyim Fındıkzadedeki yöneticiyle kavga etmiş tekrar muhatap duruma sokmayalım.
Ağabeyciğim biliyorsun şu hususta da bana bir faydanız dokunur.
 ………. sınınki evveli sene 100.000 lira ile hastanenin açılması için ….. etmişti. Fakat şimdi almış olduğumuz malumatlar hiç iyi değil. Ortaklardan altı kişi ayrılmış geriye kalan ben hariç 4 kişi bunların hisselerini satın almışlar. Ve bu senede hissedarlara ayrı ayrı 25.000’er lira falan düşmüş. Geçen gün halen ortaklığı devam eden arkadaştan mektup aldım. Arzu edersem benimde hissemi alacaklarını yazıyor. Ben şimdilik kalmasını yazdım. Acaba siz bankanın araştırma servisiyle bu hastanenin durum ve istikbali hakkında bir malumat edinebilir misiniz. Benim için çok mühim. Bugünlerde kati karar vermem şart.
Ayrıca ağabeyime Yoncalık tarlanın satılması için (Hisse ve ….) mektup yazdım. Lütfen sizde sıkıştırın satılsın. Tahmin ediyorum oda para sıkıntısı çekiyor. Benimkini söylemeye hacet yok meydanda.
Muayenehane için kira vermemize lüzum yok. Şubat dahil Erol vermiş durumda. Şimdilik o çalışıyor.
Sevgili ağabeyciğim gene sana zahmetlerim oldu. Ellerinden öper selam ve sevgilerimi iletirim. …..’ye selamlar. Yavrunun gözlerinden öperim.

İmza

Meraklısına:

https://eksiup.com/e5c5b223f21

Fotoğrafta ayakta soldan üçüncü kişi mektupta adı geçen Behnan Canatan'dır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder