12 Temmuz 2018 Perşembe

Leyla'dan Tahsin Abisine









Tahsin Abi

Size mektup yazmaya yüzüm yok. Size karşı mahcup durumdayım. İnanın ki işim olduğu zamanlar mektup yazıyor sanmayın size her zaman mektup yazmayı arzuluyorum ama gel velakin tek kusurum şu benim şu cahil olmam. Benim bütün ümitlerimi kırıyor. Biliyorsunuz ki oradayken iki harfi bir araya getirip yazamıyordum. İşte mektup yazmamamın sebebi aşalık duygusu hele almanlara karşı cahillik büyük bir kusur. Daha size bu hususlardan bir dahaki mektubumda izah edicem. Şimdi bu mektubu acele yazıyorum. Osman yine buraya gelmeye kalkmış. 15 güne kadar pasaport çıkartıyormuş. Yine benden para istiyor. Ne yapacayımı şaşırdım. Yalnız bu seferlik deyil kaç aydır benim başımın etini yiyor bende en sonunda hiç birisinin mektubuna cevap vermedim tam iki ay. Bu seferde konsolosluğa gitmişler. Beni aramışlar. Şimdi Osman geldiyi zaman sizden ricam iyce …… olarak buraya gelip gelmiyceni anladıktan sonra parasının yarısını verin. Bir senedin şu para meselesinden bıktım. Siz bu parayı neden doğrudan doğruya benden istemediniz. Şimdi bu sıkıntıya girmeyecektik. Her neyse mektubumu burada kısa kesiyorum. Size yakında yine mektup yazıcam.

Ablamın ve sizin ellerinizden öperim Samininde büyük sevgilerimle gözlerinden öperim.
Beni soranlara büyük selamlar.

Leyla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder