13 Temmuz 2018 Cuma

A. Benseverli ile Haluk San'dan Müşerref Çengeloğlu'na











5.2.1964

Sevgili Doktorcuğum

Mektubunuzu dün aldım sizi bu kadar beklettiğime çok üzüldüm. Tontonum ben üç hafta evvel cumartesi günü akşamı Semiha Hanımla size geldim fakat ne siz ne de Handan hanımlar evde yoktular, ben de hemen döndüğüm için, bir ikinci defa sizi arayamadım, bir hafta kaldım amma Rahmiye ablanın kızında idim malum çokta kıştı tekrar tekrar gelemedim.

Şekerim sizin terziye defalarca gittim. İzmire gitmiş iki gün evvel gelmiş. Sizin işler hazırmış yarın gidip alıcam tabiği doğru ise. Çünki sokakta gördüm. Çok güzel yaptım dedi. Tanıdıklarınızdan gelen olursa isterseniz bize uğrayıp alsınlar, buradan da münasip gelenler olursa ben gönderirim.

Kimseyi bulamassakta bayramdan sonra ben geliyorum elim çok dolu olmazsa getiririm, yahutta size mektup yazarım vapurdan alırsınız. Hele bir Hatice hanımın elinden alalım, galiba biraz da fark istiyormu, 10-15 lira vereyim mi? Ne dersiniz Sahureye söylemiş.

Sizin bayramda gelmeye niyetiniz yok mu? Yüksel geldi mi? Hafız abladan ne haber?

Bu hafta konser var mı? Biz burada öyle şeylerden mahrumuz bir yandan da iyi oluyor çünki para pul yetecek gibi deyil tabiği. Bursa fiyatı olursa gayet iyi olur koşa koşa gideriz. Amma İstanbul fiyatı pek ağır.

Tontonum eviniz nasıl ısınıyor mu? Ammen ben bu sene hiç ısınamıyorum. Havalar pek soğuk gidiyor. Canım hiçbir iş yapmak istemiyor. Pek tenbel oldum. Şu anda Haluk geldi tepeme bindi. Yaazılarıa son verip Ben ve Ablam selam edip ayrı ayrı yanaklarınızdan öperiz. Haluk ellerinizden öpüyor, Annemin Babam, Enişte ve Rahmiye Ablanın ayrı ayrı selamları var, Handan hanıma da ayrıca selamlar.

Arkaza Haluk yazacakmış.

      A.     Benseverli

DOKTOR TEYZECİĞİM SİZİ ÇOK ÖZLEDİM.

HALUK SAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder