12 Haziran 2018 Salı

M.H.'den Türkan, Elgiz ve Salih'e







Sevgili Türkan Hanım
Sevgili Dr. Elgiz
Sevgili Salih Bey

Dün Ayla hanımın öldüğü haberi bende bir şok tesiri yaptı. Sizi son günlerde göremememin sebebini şimdi anladım. Demek ben giderken çok hasta imişler. Bende Bursadan sonra çok hasta oldum. …… meselesi derken İstanbulun …….. ………. baş …… ile Mümtaz geldi. Şimdi 10 gündür onun tedavisi ile ilgileniyorum. Size yola çıkmadan telefon ettim. Cevap vermemiştiniz. Şimdi annemi kayb etmiş gibi oldum.
…………………………………….. kadar büyük kendilerini çok ….. sayardım. Allah o mukadder insanı ….. sizlere uzun ömürler versin.
Her türlü acılarımızı paylaşırız.
 Merhuma nurlar içinde yatması için duacıyız.
Bu meyanda Kunt ve Alerin de taziyelerini iletir. Aziz ölüye …… …  olsun derim.

Sizleri çok seven

M. H.




(Deşifresi çok zor bir el yazısı olduğundan kopukluklar biraz fazla oldu. Yardımcı olabileceğiniz kelimeler olursa tavsiyelerinizi bekleriz.)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder