7 Şubat 2019 Perşembe

Yeğeninden Teyzesi ve Haminnesine




18.5.1962




Sevgili Tiyzeciğim ve Haminneciğim

               İlk evvela selam eder her iki ellerinizden öperim. Tiyzeciğim bu mektubumdada sana resmimi gönderiyorum. Teyzeciğim ben sana üç tane  mektup gönderdim de hiç birine cevap vermedin. Onun için ben sana darılmışım. Olsun ardık bu mektubumada cevap yazmazsan ardık sana hiç mektup yazmam. Tiyzeciğim ben sana her mektubumda sana resim göndereceğim ama mektubuma cevap yazarsan yazmazsan ne resim gönderirim nede mektup yazarım. Gelecek mektubumda sana göndereceğim resimdeki insanlar hastanede ….. …… yanından, babam, annem, Hayriye, Naciye, İsmail amca, Kıymet yenge birde ben. Bu mektubumda gönderecektim ama zarfın içine sığmadı onun için birtaki mektubumda göndereceğim. Tiyzeciğim ben çok iyiyim. Yakında da çıkacağım. Ben hastaneden çıkdığım zaman ben sana telgraf çekerim. Daha ne yazayım. Buralarda havalar çok güzel. Annem babam selam eder. Elmas halaya selam ederim. ….. emineye selam ederim. …… Leylaya selam ederim. Ozana selam ederim. Beni soranların cümlesine selam ederim.
Haminnem bu resmimi gördü mü ağlamasın o ağladımı ben çok üzülüyorum.
Mektupuma son verirken ellerinizden öperim. Dursun …….a selam ederim.
Tartaraya selam ederim.
Acele cevap beklerim.

Yeğeniniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder