25 Şubat 2019 Pazartesi

Perihan Hanım'dan Müşerref Çengeloğlu'na








11.1.1960

               Sevgili Müşerref

               Bu hafta Cumartesi günü pek sevimli ve hoş bir misafirim vardı. Bilmem tahmin edebildin mi? Kısa ziyareti esnasında bizlere pek hoş bir zaman geçirtti. Tabii anladın gelen Yükseldi. Kendisini pencereden görür görmez tanıdım. Biliyorum sen görmiyeli seneler oldu. Fakat çocukluğundaki aynı simayı muhafaza etmekle beraber her şeyide seni hatırlatan bir haba var. Kendisine bundan sonra sık sık gelmesini rica ettim ama, bir de sen tarafından rica edersen pek memnun olurum. Burası kendi evi sayılır. Zannedersem sıkılmadı da. Pek çok mevzulardan konuştuk. Yaşına göre pek olgun ve malumatlı. Velhasıl ziyareti dört gözle beklenecek bir arkadaş olmuş. O gün herhalde kulakların çınlamıştır. Eski günleri pek çok yad ettik.

Yıldızla biraz evvel kapıda konuştuk. Daireye giderken ayak üstü birbirimizin hatırını sorduk. Cumartesi veya Pazar günü bana muhakkak uğrarlar. Bu hafta bir haber çıkmayınca doğrusu merak ettim. Meğer hem kendisi hem de kocası biraz rahatsızmışlar. Fakat bugün ne’şe içinde işlerine gidiyorlardı. Annesi hafta içinde gelmiş. Üç ay kendi haline bırakılmış işleri ve evi hale yola koymak her halde pek kolay değil. Zavallı kadın Almanyada da bütün vaktini yemek pişirmekle geçirmiş. Kolya mı dört erkek besledi. Çocukların hasret kaldığı bir takın yemekleri de yapmak pek kolay bir iş değil. Malum bizim dolmalar …. az emekle hazırlanmaz.

Sizin işler nasıl? Allah yardımcınız olsun ve hepinize kolaylık versin. Bu işler kolay değil, emek istiyor. Fakat zevki bütün zorlukları ve emekleri tamamen unutturuyor. Hala senin gibi merhametli bir insan için; yorgunluğu duymayan bile.

Benim sıhhatım bu sene şimdiye kadar olduğundan çok daha iyi. Fakat şimdiye kadar ….ğıma kafi ehemmiyet vermediğim için bu kadar …. Şimdiden sonra elimden geldiği kadar itima ve dikkat ediyorsun.

Annem gözlerinden öpüyor. Oda Yüksele bayıldı. Abeyimin selamları var. Bende gözlerinden öper, sağlık ve muvaffakiyetler dilerim.

Perihan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder