14 Şubat 2019 Perşembe

Murad Adsız'dan Oğlu Cengiz'e





19.8.1970

Sevgili oğlum Cengiz,

Marmara adasından yazmış olduğunuz hürmetkar mektubunuzu aldım, bilseniz bir baba olarak ne kadar sevindim.               

Yanınızda iken gösterdiğiniz candan alakaya ve anlayışa karşı Abaoğlu ailesini minnet ve şükran duygularımı arzetmek isterim.

Sizden ayrılırken her cihetten müsterih ve huzur içinde ayrıldığımı, asil hisleriniz karşısında her ikinizinde Allahın iznile daima mesut ve bahtiyar olacağınızdan emin bulunmaklığımdır. Bir Baba için de bundan böyük bahtiyarlık olabilir mi sağ olun.
               
Annenin sizin dönüşünüzü beklediğine memnun oldum. Mete uzun bir seyahata çıkacağından bahisle bugün evden ayrıldı. Bu mektubumu yazarken Gebizden İkbalı aradım görüşebilirsem annen gelinceye kadar eve gelmelerini temin edeceğim. Merak edilecek bir şey yok. Bende çok iyiyim. Artık bundan sonra bütün dileğimizin sizlerin sıhhatta olmasıdır.
               
Muhterem Anne ve Babanıza selam ve saygılarımı sunarım, gösterdikleri candan alakalarına tekrar tekrar teşekkürler ederim. Annen muazzez hanım ne yapıyor. Amen bıktım deye tutturur durur amma her nedense sizden ayrılmakta istemez. Şaka bir tarafa Annelik…
               
Bilgenin ve sizin hasretle gözlerinizden öperim, en halisane dileğim en iyi günlerin sizinle olmasıdır.

Babanız
Murad Adsız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder