3 Mart 2017 Cuma

Kardeşinden Ağabeyine







6/VIII/74
Bad Lippspringe


Kıymetli Ağabeyciğim,

Mektubunun cevabını izinde olmam dolayısiyle ancak şimdi cevap veriyorum. İnşallah izininizi iyi kıymetlendirmişsinizdir.

Burda havalar çok bozuk iki gün açık olsa beş gün kapalı ve yağmurlu. Daha şimdiye kadar derecenin 20° üstüne çıktı gün görmedim. Daima geceleri muntazaman hafifde olsa kaloriferleri yakıyorlar. Güya burası sayfiye yeri. Allah milletine bağışlasın deyip geçersin.

Ağabeyinin mektubunu aldım. Kısa zamanda cevaplayacağım merak etmesinler. ............................... Kuzen için baya üzülüyorum. Elimden fazla bir şey gelmiyor. Ama yakında her şey yoluna girecek inşallah.

Ağabeyciğin çalışma müsadesi geldi. İki senelik çalışma müsadesi vermişler. Kalmak istersen daha sonra uzatmak imkanında var. Ama zaten lüzum kalmıyacaktır. Çalışma müsadesi gelince tabii maaşda vediler. Fakat vermeleri icabettiği grubtan değil daha aşağı grubtan vermişler. İtiraz edeceğim eğer verirlerse ne ala vermezlerse intikam.....................

Kısa zamanda çocuk kliniklerinde yer bulursam oraya geçerim. Bulamazsam dönerim. ..... oluşumumu şimdilik kimseye bahsetmesen iyi olur.

Yalnız çalışma müsadesinin geldiğini .................... söylersin kafi. Ortalama elime 4500 Mark geçti. Bin Mark daha önce çekmiştim. Hepsi net 5500 Mark ediyor. Sigortası, ev kirası ve yemek çıktıktan sonra. Halbuki vermeleri gereken miktar 7500 Mark idi.

Ağabeyciğim bu alacağım paranın iki bin Markı ...... göndermek istiyorum. Kızının 5000 tl yeni açtığı hastaneye her ne kadar zahmet....., telefon edip selahiyetli zata makbuz mukabilinde veriver. Ama şimdi değil taki para ...... gelinceye kadar lütfen verme.

Yalnız muayenehane kirası ödenebilir. İstemiş olduğunu kağıdı gönderiyorum. Ağabeyciğim şimdilik bu kadar ellerinizden öper selam ve sevgilerimi iletirim.


Mürşidiye selamlar hürmetler yavrunuzun gözlerinden öperim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder