23 Mart 2017 Perşembe

İnci'den Şermin'e






12 Şubat 1991

Pek sevgili Şermin ablacığım,

Ümidederim ki iyisinizdir? Doğan tamamen iyileşmiştir, Selimlerde dönmüştürler. Dün İzmirdeyken telefon ettiğinde bulunamadık, İzmire gitmiştik, Nuriyeden iyilik haberlerinizi aldık memnun olduk. Bizde hamdolsun iyiyiz. Çocuklardan iyi haberler alıyonuz inşallah iyilerdir! Birgül Hanımlar hepsi çoluk çocuk seni sorup, selamlarını gönderiyorlar. Bu günlerde burada havalar yumuşak, geçen günlerdeki gibi soğuklar kalmadı çok şükür. Ben soğuğu hiç sevmiyorum. Sinüzitten sonra ne çok soğuk ne de çok sucak istenmiyor..... Ne yapalım idare ediyoruz artık. 18 Şubatta olurda telefonda bulamam diye şimdiden yazıyorum. İnşallah her türlü iyilik ve güzelliklerle bu güller gibi nice 18 Şubatlar...

"Çok yaşa, iyi yaşa inşallah... En derin muhabbet ve hasretle o gün seni en iyi temennilerimle bir kere daha hatırlayıp kucaklar pek çok öperim, benim canım ablacığım.

İnci

Sevgili Şermin,
İnciye ve yazdıklarına iştirak ederim.
En iyi temennilerimle.

(Yanda yazan yazı)
Nuriyede, hürmetleriyle tebriklerini sunuyor.
Ay melek Hanıma bilhassa selam ve sevgiler.


Şermin ablacığım,
Sana çok küçük bir hatıra yolluyorum, üzerinde dualarımızı taşıyor sadece. Sıhhat, afiyetle, neş'e ve keyifle ellerini ve yüzünü kurularsın inşallah! Bunu her havludan daha ferah eline almanı candan dua ederim. Sakız Adasının sakızından ancak bunu bulabildim. Bu ara gemiler hiç getirmiyormuş afiyetle kullan, yarasın inşallah! Bu paket seni evde bulur zahmete sokmaz temenni ederim.
Bir kere daha hasret ve muhabbetle kucaklarım. Hepiniz allaha emanet olun.

İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder