19 Mart 2019 Salı

Orhan'dan Zeynep'e 6. Mektup






Sen gideli henüz bir iki gün oldu. Seni nasıl özlüyorum, ne kadar göreceğim geldi tahmin edemezsin sana çok, çok alıştım çıldıracağım yahu? Ben ki senden birkaç saat veya bir gün bile ayrı kalamıyordum sana olan sevgimin sonsuzluğunu burada daha iyi anlıyorum. birde beni hiç sevmiyorsun ….. altı boş kaldı. Siz gittiğiniz günün akşamı yalnız başıma pasaja entelektüel Cavit’e gittim ve içtim (fakat fazla içmedim, yani sana verdiğim sözü tuttum) ne yapayım yahu? Eve gelip otursam sıkıntıdan çıldırırdım. Zeynepciğim tahmin ederim sizin seyahat iyi geçmiştir. Hava meydanındaki kepazelik ne idi yahu ne kadar ayı varsa orada idi. Leş gibide kokuyorlar yani sinirlenince zor …. Oldum, neyse sizin tayyare zamanında kalktı. Mete artık yarın veya Pazartesi gelir zannederim, fakat çok çok yalnızım yani senin gitmen büyük bir boşluk yarattı. Sanki benim en iyi arkadaşım ve her şeyimsin ve beni bırakıp gittin. Fakat bu sondur onuda bilmiş ol. Bundan sonra ben seni bırakmayacağım çünkü böyle ayrılıklar artık bana çok koymaya başladı bu işde çok uzadı.
Böbreklerin nasıl oldu? Kendine dikkat et fazla içki içme zaten. Bende de bir …… var midemden filan rahatsızım ne oluyor anlamıyorum. Yarın Pazar artık yazın son günlerinden faydalanmak için ….. (Malkaraya?) gidip yüzerim daha evvel Melekşaha telefon edip senin emanetinide vermek istiyorum.
Buradahava iyidir. Bekir Amca ve Dursun Kızgın hep seni soruyorlar.
Seni çok özledim ve çok seviyorum.
Çok, çok öperim Zeynepim.
Güneş, Aydın, Akın velhasıl herkesin çok selamları var Ayşe, Fatoşun gözlerinden öperim. New York da görüşmek üzere çok sevgiler.

Orhan

P.S. Uçakın hangi şirkete ait olduğunu ayın 12 sinden evvel öğrenirsem sana Telgrafla bildiririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder