12 Mart 2019 Salı

Orhan'dan Zeynep'e 5. Mektup








Canım Zeynepim,

Paris’ten gönderdiğin kart ve son mektubuna çok teşekkürler, sağ salim New york’a vardığınıza da çok memnun oldum.

Sizleri uğurladıktan sonra eve geldim ben çok yorgundum fakat Aydınla bu işleri konuşmak da lazımdı beni evde bekliyordu. Velhasıl bir türlü uyumak fırsatı bulamadım. Biliyorsun o gecede Engin’cim ….. ….  Vardı hayalet gibi oraya gittim üstelikte çok üzgündüm … …. Yorgunluk, uykusuzluk biraz içki çok fena oldum …. …. ayrıldım ve eve geldim.

Siz gittikten sonra o gün Anneme birkaç kere telefon ettim sizim gittiğinizi bildirmek için fakat bir türlü santralı çıkaramadım biliyorsun yağmur yağdı mı İstanbulda telefonlar işlemez.

Ben burada bildiğin gibi sabah akşam içiyorum bilhassa sen gittikten sonra bu iki misli arttı senin yokluğunu ve her dakika hissediyorum.

Zeynepciğim çok yalnız kaldım ve çok üzülüyorum hep yalnız dolaşıyorum bir gün saat 5 pm’de içmeğe başladım 8 am kadar hiç durmadan 15 saat. Senden sonra benim içim kurudu tadıda kaçtı. Ayrılık ne fena şey hele insanın çok sevdiği kişisinden ayrılması feci bir şey. Seni ne kadar sevdiğimi ne kadar özlediğimi tarif edemem. Şu anda senin yanında olmak için neler veririm. 15 dakika değil 45 saat öperim seni Zeynepim benim.

Ben yarın İzmire oradan da Aydına gidiyorum bir hafta kadar kalacağım eğlenmek için gittiğimi zannetme şu veraset vergi vesaire işlerini hal etmek için gidiyorum hemde akrabaları ziyaret zaten sensiz eğlenmeme imkan yok.

 Bu işler ne kadar çabuk hal olursa o kadar kısa zamanda New York’a dönerim. Bir an evvel beraber oluruz zira bu ayrılık bana çok tesir etti her saniye seninle olmak istiyorum.

….  İyidir perhizine devam ediyor. O gece Tunagil polislerle kovalamaca oynamış. Burada … feci ısındı pastırma yazı imiş.

Yukarıda yazdığım gibi bir hafta kadar Aybende felan kalacağım sen mektuplarını İstanbula yaz ben gelince ……..

Buradan da ben sana kart yollarım. Sevim mektup …… ne oldu? Çalışmaya başladı mı? Kendine dikkat et ve fazla içme sana …. patlıcanım benim (?) lütfen bana yazmayı ihmal etme çok merak ediyorum. Fatoş ve Ayşe nasıllar? Ayşe nin böbrekleri iyileşti mi? O da dikkat etsin. Buradan istediği bir şey varsa bana yaz.

Ayben ve …. Hep seni soruyorlar çok sevmişler seni. Mektuplarını bekliyorum ihmal etme. Ayşe ve Fatoşun gözlerinden öperim çok çok selamlar. Ayben, … ve …..’in de sizlere çok selamları var.
Seni çok çok öperim canım Zeynebim.


Sevgilin
Orhan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder