28 Kasım 2018 Çarşamba

Orhan'dan Zeynep'e 1. ve 3. mektuplar






6 September 1969
I.

Canım Zeynepciğim,
Bugün …… hemen sana yazıyorum, dün siz gittikten sonra eve gelip uyudum akşama 9-9:30 pm. Sularında Anneme telefon ettim evde yoktu. Babamla konuştum. Sizin gittiğinizi uçağın tam vaktinde kalktığını söyledim çok memnun oldu.
Bugün Yalçın geldi. Salı günü askere gidiyormuş. Fakat ayın 12 sinde ……. Ve ağabeyisi benim için hava meydanına geleceklermiş ayrıca …….. Baş komisere de idare etmeleri için tembih etmişler. Diğer taraftan bende Yeşilköy de çalışan bir iki arkadaşa da söyledim onlarda ellerinden geleni yapacaklar fakat Chester Flight ve henüz hangi şirketin uçağı olduğunu bilmiyorlar bir iki güne kadar onuda öğreneceğim. Ayın 12 sinde sabah artık 6-6:30 a.m. de Yeşilköye gideceğim. Çünkü uçak 1:30 a.m. de kalkıyor akşama New York dayım sonra …… altı tabii.

III üncü
Canım Zeynepciğim
16 ekimde sana bir mektup göndermiştim hala hiçbir cevap alamadım ne oldu yoksa hasta mısın çok merak ediyorum. Ben 9 Ekimde filan İzmirden gelmiştim. Senin gönderdiğim mektubu buldum ve sana cevap yazdım. Fakat senden hiçbir cevap alamadım. Ya da gönderdiğin mektubu alamadım.
Adem den öğrendiğime göre Fatoş çok hasta imiş. Çok çok üzüldüm ama çok geçmiş olsun kendine dikkat etsin. Yoksa senle hasta mısın onun için merak ediyorum Ayşe nasıl?
Senden birden bire ses seda kesildi çok üzüldüm. Lütfen bana mümkünse çabuk yaz merak içindeyim. Seni çok özlüyorum acele mektubunu bekliyorum çok çok öperim.
Fatoş ve Ayşenin gözlerinden öperim.
Fatoş’a çok çok geçmiş olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder