8 Haziran 2018 Cuma

Samim Kocagöz'den Mansure Çıkıgil'e





SAMİM KOCAGÖZ
Karşıyaka 1775 Sokak No:54
İZMİR


1 Ekim 1963

Sayın Mansure Çıkıgil,

Mektubunuzu aldım. Göstermiş olduğunuz yakın ilgiye çok teşekkürler edetim. Herr Oerley’in bize verdiği söze rağmen, işi ciddiye almadığı anlaşılıyor. Belki de şimdilik bu işle meşgul olmak istemiyor. Ama ne olursa olsun, size iki satır yazmalıydı. Doğrusu ortada kesin bir sonuca varmak olanağı kuşkuluyken, sizi büyük zahmetlere sokmak haksızlık olur. Benim de bir miktar paramı, karşılığını alıp alamayacağımızı bilmeden bağlamak olur. Bu konuda göstermiş olduğunuz inceliğe ayrıca teşekkür ederim. Bu durumda yapacağımız iş, hikayelerin yine sizde kalması, günün birinde çıkabilecek kesin bir fırsatın beklenmesi olacak. Bu kadar salladıktan sonra Herr Oerley’in olumlu yeni bir cevap vereceğini de sanmıyorum.

Antolojiden de bir haber çıkmaması hayret verici. Oysa bu aylarda çıkacağı söyleniyordu.

Doludizgin adlı romanım, Kalpaklılar’ın ikinci cildi çıktı. Size yollanmasını kitapçımdan rica etmiş ve adresinizi vermiştim. Her ihtimale karşı bir de ben imzalı olarak bu mektubumla birlikte postalıyorum.

Sağlık, esenlik ve başarı dileklerimi sunarım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder