1 Haziran 2018 Cuma

Araksi Kayayan'dan Arşo ve Surpuhi'ye







Sevgili Arşom ve Surpuhim, taziyelerimi nasıl sunacağımı bilemiyorum geçen hafta rahmetli yengemin iyi olduğunu duyduk. Noel kartlarının içinde imzalarını görerek ne kadar sevindik dün ise vefat haberini Meri'den duyduk çok üzüldük. Sevgili Arşom Rab onun iyi ruhunu aydınlatsın O'nun egemenliğine nail olsun sevgili evlatlarına ve torunlarına uzun ömür ihsan etsin.
Arşom gönlünüz ferah olsun siz evlatlık vazifenizi dolu dolu yerine getirdiniz Rab sabır versin sana ve Nurhan'a ve hepinize onun varlığı sana kuvvettir. Ne yapabiliriz oldukça yaşlanmıştı Arşom. Geçen çarşamba gecesi kötü bir rüyada Garbis'i gördüm uyandım sabaha kadar uyumam mümkün olmadı.
Kalbimde kötü bir sıkıntı vardı. Durduk yerde yüksek sesle ağlamaya başladım. Râb hayırlara yazsın kızlara da söyledim; rahmetli Garbis rüyama gelerek ve söyleyerek önceden hissettirdi Sevgili Arşom kaybınızın, acınızın ne kadar büyük olduğunu biliyorum; sağ olsun. Surpuhi seni yalnız bırakmaz kendine bak ki hastalanmayasın Rab sevdiklerine uzun ömür ihsan etsin ,bir kez daha ölüm göstermesin, tekrar derin üzüntülerimle.

Acısı taze kız kardeşin Araksi G. Kayayan


Çeviri için yardımlarını esirgemeyen Jan Acemoğlu'na Unutulmuş Mektuplar adına teşekkürlerimizi sunarız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder