30 Aralık 2016 Cuma

Nedret'ten Ömer'e







24 Haziran 1971

Ömer,
Bundan evvel sana yazdığım mektubun cevabını hala alamadığım için merak ettim. Hemen hemen bir ayı geçti yazmıyorsun. Her gün bugün gelir mektup, yarın gelir diye bekledim bugüne kadar. Nihayet bu akşam tekrar yazmaya karar verdim.


Ne oldu? İmtihanlar yapılıyor mu? Şayet imtihana giriyorsan nasıl geçiyor? Buraya gelme ihtimali vardı. Ne oldu ne bitti. Aşk olsun yani, bunları yazmak için hiç mi vaktin olmuyor.
Meşguliyetlerin o kadar çok mu?


Evvelki mektubumda yazdığım gibi 16 Temmuz'da buradan hareket ediyoruz. Her şey iyi gider, bir mani çıkmazsa 18'inde orada oluruz tahmin ediyorum. Üç hafta kaldı. Günler geçmek bilmiyor sanki.
Bu sene buraya kış gelmeyeceğe benzer. Pazar gününe kadar yağmurlu idi hava. İki-üç gün bunaltıcı sıcaklardan sonra bugün yine yağmur başladı. Bütün gün yağdı. Bu akşam radyoda yağmur dalgasının Balkanlara doğru uzaklaştığını söyledi. Yağmur oraya geliyor anlayacağın.


Burada hayat her zaman ki gibi devam ediyor. Ev iş - iş ev arasında mekik dokumaktan başka bir şey yok. Bu arada trafik derslerine de devam ediyorum. Yakında imtihana gireceğim, inşallah geçerim.
Geçen hafta "Love story" isimli filme gittim. İki aydır oynuyor. Benim hoşuma gitti. Oraya gelirse tavsiye ederim git gör. Ben bir defa daha görebilirim. Bu senenin filmi. Kitabıda zaten rekor kırdı.
Şimdilik bu kadar. Mektubuma cevap vereceğini ümit ederim.

En güzel günler dileğiyle.




Nedret 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder