26 Ekim 2018 Cuma

Kızından Annesine ve Ablasına








               Sevgili Ablacığım ve Canım Anneciğim

Satırlarıma başlamadan evvel …… selamlarımı sunar hasretle hepinizim ellerinden küçüklerinde yanaklarından öperiz.
Göndermiş olduğunuz sevimli mektubu aldık sağol böyle neşeli mektuplarınız geldi mi bizlerde hem seviniyoruz hemde …..ğimiz gitmiş oluyor. Sezenden bizede mektup geldi. Muğla’ya gideceğini yazıyordu. Bizlerde temelli olarak gidecek sandık ama senden bu mektubu alınca izine gittiğini anladık. Peki Sezer şimdi çalışmıyor kim para verecek sigortası aylık bağlıyor mu? Ben ona mektup attım sende bana daha tafsilatlı yaz, Gülnurla, Tuğrul ne yapıyorlar sınıflarını geçti mi bana yaz olmaz mı.
Aynurun meselesine üzüldüm yazık oldu. Mahkemelik olmuşlar mı belki bu izinde birlik olup barıştırırız kolay değil bir yuva yıkılması eğer Aynur telefon ederse böyle söylersin. Merak etmesin ben orhanada buradan kart atarım. Ablacığım bu sene Allah nasip ederse Haziranın 13 ünde Cuma günü ben Nur ve Füsunla beraber arabayla hareket ediyorum. Gülten de Perşembe günü ve Cuma günü Lufthansa ile hareket edecek ben sana yine saati ve ne zaman geleceğimi yazacağım. Siz gidip karşılarsınız olmaz mı. Yalnız Gülşah Haziranın 9 unda gözlerinden ameliyat olacak. Hani evvelki gibi çapaklanıyor ve sulanıyor. Göz kliniğine götürdük doktor göz kanalları tıkalıymış açacaklar tam da izin zamanına rastladı.
Allatan hayırlısı inşallah geçer ….. taraftan maşallah var ben size ameliyattan sonra hemen kart atarım merak etmeyin. Para meselesine gelince gelince konuşuruz. Avondan da çok şey getiriyoruz ayrıca kadın eşyaları. Annemin ….. yaptığına pek memnun olduk inşallah böyle devam eder kendi sıhhati için öyle değil mi sonra böyle ikide birde eğilip kalkmasın devamlı masaj yaptırsın doktora söyleyin. O tonton Ersanla Esini zaten hepimiz özledik. Bilhassa burnumuzda tütüyorlar hele yengelerimi görme bir yere gitse ağzından düşmüyor hepimizden evvel onlar. Ablacığım Almanya dediğim gibi kötü sayılmaz bir yandan iyi bir yandan da kötü o da gurbetlik olduğu için geri taraftan hakkı yenmez bizleri yükseltti adam etti yoksa Türkiyede serseri olacaktık. Oraya temelli dönünce tam olgun bir insan gibi dönmüş olacağım daha iyi değil mi hemde para kazanıp. İhsan beyler bu sene yine gelmiyorlar vazgeçtiler. Çünkü çalıştığı yer müsaade etmedi onun için öğrenmeye lüzum yok artık üstüne düşme.
İhtiyarları görme sizden selam geldi dedik çok memnun oldular her zaman beraberiz izin yaklaştığı için üzülüyorlar artık biz gelene kadar yolumuzu gözlerler geçen gün Gülşahla kliniğe götürdük onlar bile sabah sabah bizlerle beraber geldiler ayrılmadan.
Agop yine hastahaneye yattı her tarafı şişti Surpihte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder