10 Ekim 2018 Çarşamba

Ablası Perihan'dan Ulvi'ye (İkinci Mektup)





12-12-1978

Sevgili Ulviciğim

Bu sabah mektubunu aldık çok sevindik. Bildiğin gibi 7 Perşembe Akşam Buraya geldim. Müfidi gördüğüm anda Beynimden vurulmuşa döndüm. Çok zayıflamış ve bildiğin hiç bir şey yemiyordu. Çok korktum. Şimdi biraz daha iyi pirinç çorbası ve püre yiyebiliyor. Çok şükür. Tabii hiç bir yere çıkamıyor. Hep evde inşallah bunuda atlatır. Doktora gitmesi için bütün çabalarım Boşuna.

Gelelim İstanbulda geçirdiğim günlere, çok güzeldi. Çocuklar çok misafirperverdi. Arda her akşam en iyi Restoranlarda bile bulunamıyacak yemekler pişirdi gündüzleride kah iş için kah arkadaşları ziyaret için gezdim dolaştım. Her sabah Bostancıdan Erenköye kadar yürüdüm. Oralara hasretimi gidermek için. Ediye (?) gelince biraz daha büyümüş ve çok cici konuşuyor. Her sabah ayrılırken ve her akşamda kavuşunca boynuma sarılıyordu ve bir peket çikulatayı hak ettiği zaman Belki de Bana yakınlığının sebebi buydu bilemem.

Ben bu ilişkiden pek memnun kaldım.

Sayfalarda yer kalmadığı için mektubumu burada kesiyorum. İsmeti ve seni sevgi ile öper mektuplarınızı bekleriz.

Ablanız Perihan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder