24 Ekim 2018 Çarşamba

T.Y. Ergün'den Müşerref Çengeloğlu'na








30.12.65
Trabzon

Sevgili Müşerrefciğim;

Sana mektup yazmakta geciktim. Bu ara hastane de şimdiye kadar çalışmadığım bir şekilde çeşitli müdahaleler yaparak çalıştım. Bir de …… …….. vefat etti. Bu benim ilk kayıbımdı, inşallah sonuncusudur da. Çok çok üzüldüm. Şimdi tazminatı aldığınızdan sakatlanmışsındır. Ben burada muayenehanemi kapatmadım. Ankaraya tayinimi istedim. Henüz bir ses seda yok. Güya Mehmet Yanız söz verdi ama ne dereceye kadar sözünü tutar onu sen daha iyi bilirsin. Ben marttan sonra gitmek istiyorum. Şimdi kış ve soğuk olduğu için nakil kolay olmaz. Ben de yarın Ankaraya gidiyorum. Hem 10 günlük iznimi kullanırım hem de ev ve tayin işini görüşmek birazda gezip, dinlenmek istiyorum.
Hocama plak için söyledim. Hakana çok çok teşekkür ediyoz. Ailece hepimiz iyiyiz. Hepsi gözlerinden öpüp diliyorlar. Ben de mektubuma son verip iyi seneler temennisi ile gözlerinden öperim canım.


T. Y. Ergün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder