9 Mayıs 2017 Salı

Kocasından İsmet Özmaya'ya (üçüncü mektup)







3 Temmuz 1972
LENSBURY CLUB
BROOM ROAD
TEDDİNGTON
MIDDLESEX

Canım Canım İsmetciğim,

Bugün Pazar, sencede malum en çok sıkıldığım gün, havada yağışlı olduğu için dışarı çıkamadığımdan oturup bu mektubu yazmaya başladım, şu anda hiçbir şey düşünemiyorum aklıma geldikçe yazacağım, artık ne zaman biterse postalarım. Dün sana ve amca beye bir mektup yolladım, herhalde almışsınızdır. Burada hava yine günlerdir soğuk ve yağışlı zaten geldiğimden beri ısınmadı sözde temmuzdayız bilhassa binanın içi soğuk, kaloriferleride yakmıyorlardı bugün ... kaloriferi yaktılar, güneşi gördüğüm zaman dışarı çıkıp güneşli yere oturuyorum, işte o zaman biraz ısınmış oluyorum. Bu sabah kahvaltıdan sonra banyo yaptım, anlayacağın gibi sabunlandım, bizim kata bakan kadından büyükçe bi su kabı istedim ve buldu, bu sefer rahat su dökündüm. Yaptığım banyo şekli pek cazip olmadığından haftada bazen on günde yapıyorum, çamaşırlarım kirliyse yıkatmaya vereceğim, çoraplarımı ben yıkıyorum, getirdiğin mendiller gelene kadar yeter belkide artar. Herhalde ben yokken çamaşır yıkama bakımından rahat etmişsindir. Saat dördü geçiyor çay saati geldi ısınmak için çay içmeye aşağı ineceğim, dönüşte veya akşama yazmaya devam ederim, herhalde sende misafir vardır. Senin çay saatinde geldi, balkonda içiyorsundur, afiyet olsun, giden yerler dert görmesin, her zaman için sıhhat ve afiyette olmanı cenabıhaktan niyaz ederim, allah seni kötü nazarlardan korusun, sen benim her şeyimsin, canımsın, kendine iyi bak, inşallah hayırlısiyle en kısa zamanda birbirimize kavuşur, geçenlerin hepsini unuturuz. Özleminden başka hiçbir şeyin seni üzmediğine memnunum, bende seni oyalamak için elimden geldiği kadar sık mektup gönderiyorum. Hasretimi gidermek için elbiselerimi koklamana teşekkür ederim, elbiselerimden başka daha çok şey vardır, ben ne yapayım elimde resminden başka bir şey yok, onu da her zaman göreyim diye koyduğum yeri belki tahmin edersin. Her mektubunda sıhhat ve sağlığım için yazdığın hususlara teşekkür ederim, içinden gelenleri yazdığın için bunları nasihat olarak kabul etmem, bunları yazman beni ne kadar sevdiğini, bana ne kadar bağlı olduğunu tek kelime ile bana aşık olduğunu gösterir, çok mutlu ve bahtiyarım, bende sana ayni hislerle bağlıyımdır, allah daim etsin, kötü nazardan korusun. Beni sorarsan hamdolsun iyiyim, yegane düşüncem inşallah dualarının neticesi gözümün biran evvel şifa bulması ve sana kavuşmaktır, allahım senin kadar saf, temiz, ve iyi kulunun duasını kabul edecektir. Valide hanıma selam eder, ellerinden öperim, her ikinizede sıhhat ve afiyet dilerim. Mektubuma burada nihayet veriyorum. Bütün akraba ve dostlarımıza selam ve sevgilerimi söylersin. Seni allaha emanet ederim, arzuladığın yerlerinden tekrar tekrar öperim benim canım karıcığım.




KOCAN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder