18 Mayıs 2017 Perşembe

Ablası Perihan'dan Ulvi'ye








6-2-974


Sevgili Ulviciğim

Mektubuna biraz gecikerek cevap veriyorum. Günler kederli veya neşeli nasıl olsa geçip gidiyor. Allah geride kalanlara sıhhatli uzun ömürler ihsan etsin. Mukadderin vakitsiz gidişi beni kederlere boğdu. Ne de olsa uzun seneler iyi günlerimizde olmuştu. O başkasının kocasıda olsa bunu hiç bir zaman istemezdim. Allah rahmet eylesin. Meleğinki de bu şekilde olduğu için çok üzücü Allah taksiratını affetsin ne oldu ise Tuğrula oldu onun acısını hiçbirimiz duyamayız. Ailede ki kederler bunlarla bitmiş olsun. Allah babanla birlikte hepimize uzun seneler sıhhatli ömürler nasip etsin inşallah.

Sen daha oralarda mısın daha işler düzelmedi mi bunada ayrıca çok üzülüyorum. Vildanın muvaffakiyetiyle de çok iftihar ediyorum. Şimdi herhalde Ardanın yanındadır. Allah kavuştursun.
Burada (Depremden) çok korktulu günler geçirdik Allah korudu bizim taraflarda bir şey olmadı ama epeyce sallandık. Ulviciğim sana iyi günler diler gözlerinden yanaklarından öperim.


Ablan

Perihan


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder